İntikal İrtifalarındaki değişiklikl

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
Post Reply
User avatar
THY1178
Rookie
Rookie
Posts: 40
Joined: 27 Jan 2005, 14:09
Name: H. Murat ÖZDEN
PID: 1178
Vatsim ID: 901301
City: Ankara
Location: Ankara

Arkadaşlar Türkiye'deki meydanların intikal irtifaları aşağıdaki dökümanda bahsedildiği gibi değiştirilmiş bulunmaktadır. Gerçi bu değişiklik 2004 yılında yapılmış ama benim daha yeni bilgim oldu, bilgisi olmayan diğer arkadaşlar isterlerse ellerindeki chart'larda gerekli değişiklikleri yapabilirler.

http://www.ans.dhmi.gov.tr/AIP1/sifresi ... P16_04.pdf

H. Murat Özden
TK 1178

Bell 206 JetRanger III Pilot
UH-1H Student Pilot (Real Life)
TK212
Junior Member
Junior Member
Posts: 68
Joined: 26 May 2002, 19:47
Name: Hasan UNSAC
PID: 0000
Location: Ankara

Arkadaslar,
DHMI 2004 yilininda kisa sureli boyle bir degisiklik yapti ancak bu uygulamayi kisa bir sure sonra kaldirdi.
LTBA icin uygulama Transition Altitude (TA) 4000ft
Transition Level (TL) By ATC
Mahalli basinca gore hesaplanan deger.
Gercek Jeppesen chart VOR RWY36R Effective 08.Feb.2008 tarihli yaklasma chartinda TA 4000 ft, olarak gosterilmektedir.

Bu nedenle herhangi bir degisiklik yapmayiniz.

Saygilarimla


Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org
User avatar
THY1178
Rookie
Rookie
Posts: 40
Joined: 27 Jan 2005, 14:09
Name: H. Murat ÖZDEN
PID: 1178
Vatsim ID: 901301
City: Ankara
Location: Ankara

Hocam ben böyle bir konu açarken Türk Sanal Hava sahasında herkesin TRVACC'nin sağladığı chart'ları kullanmadığını, bazı arkadaşlarımızın güncel chart'larla uçtuğunu düşünerek herkesin ortak paydada toplanması için yazmıştım. Ama aslen bu görev tabii ki TRVACC'nindir. Bu durumda arkadaşların, TRVACC gerekirse bir NOTAM'la değişikliği yayınlayıncaya kadar bu bilgileri dikkate almaması gerekmektedir.

Diğer yandan linki verirken güncel AIP olması sebebiyle bir hata olacağını düşünmemiştim, ama anlaşılan DHMI de hata yapabiliyor. Bilgi olması bakımından hatalı olan "intikal irtifaları"nı aşağıda doğru şekilleriyle veriyorum diğerleri dökümanda bahsedildiği şekildedir.

ATATURK : 4000FT
SABİHA GÖKÇEN : 4000FT
EFES : 6000ft
KAPADOKYA : 12000FT
ANTALYA : 3000FT
ISPARTA : 8000FT
DALAMAN : 5000FT
ELAZIĞ : 9000FT
AĞRI : 8000FT

NOT : BU "İNTİKAL İRTİFALARI" GERÇEKTE UYGULANANLAR OLUP, SANAL HAVA SAHASINDA TRVACC'NİN CHARTLARINDA YAZILI OLANLAR GEÇERLİDİR.

H. Murat Özden
TK 1178

Bell 206 JetRanger III Pilot
UH-1H Student Pilot (Real Life)
Post Reply

Return to “Training Lounge”