Iyi aksamlar ,
Sitede ve forumda arastirma yapmama ragmen hic bir sonuc bulamadim . Eger ikinci kez ayni konuyu aciyorsam simdiden ozurdilerim . 2 yil ara verdikten sonra Flight simulator e geri dondum ve eski FLYTHY hesabimla bugun sabah Istanbul-Seoul ucusu yapmak istedim . FDR ye aliskin olmadigimdan bana Copilot sesli olarak "Your flight plan has not been sent " dediginde kontrol ettim ve Vatsim den ucus planimi yollayip Istanbul Center la konustum . Ancak FL370 e geldigimde You are Disqualified mesajini aldim ve sabahtan beri bu sorunu cozmekle ugrasiyorum ve malesef herhangi bir cozum bulamadim . FDR de Flight Plan in yaninda ucusplanini vatsimde squawkboxdan yollamama ragmen malesef hic bir sekilde bunu FDR de gosteremedim .
(Eklemek istedigim birsey ise , 2 yil once kullandigim vatsim ID inactive oldugundan ve vatsimde attigim mesajdan cevap gelmedigi icin yeni vatsim ID aldim . Acaba bunu Flythy sistemine kaydetmekmi gerekiyor Flight plan i tanimasi icin ? )
Bu sorunu nasil cozebilirim ?
Simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim .
Volkan Guler
Vatsim ID: 1250429
FDR Flight Plan problem
- THY4422
- Senior Member
- Posts: 355
- Joined: 30 Apr 2010, 11:24
- Name: Cuneyt ARSLAN
- PID: 4422
- Location: Bursa
FDR'ye pilot id ve şifrenizle bağlanıyorsunuz. Bu da demek oluyor ki turkish virtual'de kayıtlı vatsim ID'nizin yaptığınız uçuşta aktif olması gerekiyor. Sorununuz burada. Sanrım teknikteki arkadaşlar size yardımcı olacaktır.
-
- VIP Member
- Posts: 1193
- Joined: 17 Aug 2007, 09:17
- Name: İlker Değirmencioğlu
- PID: 2445
- Vatsim ID: 1011091
- City: Istanbul
- Location: Turkey
Volkan Bey,
Eski VATSIM ID'nizde bir problem olmadığını görüyorum. Eğer tercih ederseniz VATSIM'e mail atmak yerine aşağıdaki link ile ticket açarak ID'nizi reactivate ettirebilirsiniz.
Doğru bir yol olmasa bile yeni hesabı kullanmakta ısrarcı iseniz, mail adresinizi güncellemeniz gerekmektedir. Zira sistemimizde kayıtlı mail adresiniz ile VATSIM'de kayıtlı mail adresiniz aynı olmak durumunda. Tercihiniz bu yönde ise VATSIM'de kayıtlı mail adresinizi bildirirseniz gerekli değişikliği yapacağız.
Eski VATSIM ID'nizde bir problem olmadığını görüyorum. Eğer tercih ederseniz VATSIM'e mail atmak yerine aşağıdaki link ile ticket açarak ID'nizi reactivate ettirebilirsiniz.

Doğru bir yol olmasa bile yeni hesabı kullanmakta ısrarcı iseniz, mail adresinizi güncellemeniz gerekmektedir. Zira sistemimizde kayıtlı mail adresiniz ile VATSIM'de kayıtlı mail adresiniz aynı olmak durumunda. Tercihiniz bu yönde ise VATSIM'de kayıtlı mail adresinizi bildirirseniz gerekli değişikliği yapacağız.
FlyTHY IT Manager