by THY157 » 17 Aug 2005, 10:37
Uçağın yakıtının biterek düşmesi çok muhtemel, F16'lar tarafından düşürülmemiştir bence; kalkış ile kaza anı arasında yaklaşık 3 saatlik bir zaman var... Bu süre az değil ve kalkış öncesi yapılan yakıt hesabı tutuyor olabilir. Atina 1 saat, yedek meydan 1 saat deseniz 2 saatlik yakıt yeterli, fazla bile yakıt varmış aslında, uzunca bir süre uçağın Kea üzerinde döndüğü falan yazıyor gazetelerde.
MCP'den seyir irtifasında descent öncesi yeni seviye girilmiş olduğunu tahmin ediyorum, yani uçak kendisi alçalmışta olabilir Atina için, gazetede yazılana göre zaten uçuş direk Larnaka-Prag değil, Atina var arada.
Hakan hocama katılıyorum, bir mantık hatası var olayda, kabin basıncı hızla bile düşse pilotların en kısa zamanda kendi emniyetlerini sağlayarak(maskelerini takarak) emniyet irtifasına indirmeleri gerekirdi uçağı, bilinmeyen bir şeyler var gibi ortada...
Selçuk Poyraz
Captain
Virtual A3xx Instrument Rating
TK157