Arkadaşlar sizleri bu topic altında PSS A3xx serisinin gerçekli?ini tartışmaya davet ediyorum. Ben bir süredir bazı testler yapıyorum, ciddi uyumsuzluklar var. Acaba bunlar programda bazı ayar sorunlarından mı oluşuyor, yoksa ben mi bazı şeyleri eksik-yanlış biliyorum??
Örnekler:
- Gövdede yakıt yok (zaten olsa da fark etmemesi gerekir). X Feed Kapalı. Emiş yolundaki 6 adet pompadan 5 ini kapatıyorum. Bir tek 2nci motora yakıt sa?layan 6. pompa çalışıyor. 1nci motor çalışmaya devam ediyor. Oysa 1nci motora yakıt sa?layan pompoalar ( X Feed 'in solundaki ) hepsi kapalı ! Yani X Feed yakıt kaçırıyor !
- Pack'lerin hepsi kapalı. Hot air supply kapalı. Buna ra?men Kabin sıcaklıklarında, basınçlarda hiçbir de?işiklik yok. Hava hızlarını de?iştiriyorum hiçbirşey de?işmiyor.
- Kabin basınç ayarını MANUAL'e alıyorum, de?iştiriyorum, bişey de?işmiyor.
- Taxi light'lar çok güçlü, yakınca bu kez de fazla ışıktan bişey görünmüyor.
Gibi, gibi.. yorumlarınızı bekliyorum.
Murat Tolo?lu, TK233
Captain - Ystanbul
PSS A3xx REALISM TARTI?MALARI
Hocam maalesef bu sizin realizm listenize bende eklenebilecek onlarca şey var. Bunları eklemek istemiyorum tadını kaçırmasın diye. Özellikle Batur arkadaşımla baya bir araştırma yapmıştık, hem gerçek hayattaki airbuslar ile farkı hemde simulatordaki diğer payware uçaklarla farkını, oldukça sinir bozucu şeyler önümüze çıktı. Bunların bazılarını simflight ve british airways sanal forumlarında tartışmıştık zamanında. Ama bence boşverin. Sonra tadı kaçıyor
Kayhan TANRISEVEN
THY - STU.PILOT (REAL LIFE)
A320 - 340 CHECK CAPTAIN
Kayhan TANRISEVEN
THY - STU.PILOT (REAL LIFE)
A320 - 340 CHECK CAPTAIN
-
- Senior Member
- Posts: 329
- Joined: 16 Apr 2002, 14:28
- Name: Murat TOLOGLU
- City: Istanbul
- PID: 65
- Vatsim ID: 839820
- Skype: murat.tologlu
- Location: Turkey
- Contact:
Kayhan hocam merhaba,
Diğer arkadaşların moralini bozmak istemiyorsanız bir alternatif olarak (dilerseniz) listenizi tologlu@ctl.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
Yani bu kadar bariz hatalar olmamalı diye düşünüyorum ve dün bir kaptan arkadaşımla konuştum. Örneğin emiş yolundaki yakıt pompaları ile ilgili olarak.. meğer her motorda bir de mekanik pompa varmış. Normal şartlarda emiş pompalarının hepsini de kapasak motor çalışmaya devam edebilirmiş (olasılık !). Ayrıca motor kanatların altında olduğu için düz uçuşta yine motora yakıt akabilirmiş gravite ile. Yakıt pompaları olayına bir de bu gözle bakacağım.
Saygılar,
Murat Toloğlu, TK233
Captain - İstanbul
Diğer arkadaşların moralini bozmak istemiyorsanız bir alternatif olarak (dilerseniz) listenizi tologlu@ctl.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
Yani bu kadar bariz hatalar olmamalı diye düşünüyorum ve dün bir kaptan arkadaşımla konuştum. Örneğin emiş yolundaki yakıt pompaları ile ilgili olarak.. meğer her motorda bir de mekanik pompa varmış. Normal şartlarda emiş pompalarının hepsini de kapasak motor çalışmaya devam edebilirmiş (olasılık !). Ayrıca motor kanatların altında olduğu için düz uçuşta yine motora yakıt akabilirmiş gravite ile. Yakıt pompaları olayına bir de bu gözle bakacağım.
Saygılar,
Murat Toloğlu, TK233
Captain - İstanbul