BAe 146 spec.

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.
Post Reply
fvefa
Junior Member
Junior Member
Posts: 85
Joined: 04 Nov 2001, 12:40
Location: Turkey
Contact:

146 nın Flap süratleri ile landing ve stall speedleri kaçtır. Arıca RJ85 ten farkı nedir?

Ferdi Vefa
User avatar
hakan737
VIP Member
VIP Member
Posts: 818
Joined: 19 Aug 2001, 04:11
Name: hakan guven
PID: 003
Vatsim ID: 811602
City: istanbul
Location: Turkey

Flap settingslerinin biraz farklı olduğunu biliyorum fazla kademeli değil ama teknik bilgiyi Bozhan verir. RJler ile 146^lar arasında yapısal bir fark yok. BAe'nin ürettiği 146/100-200-300 serisi uçaklar RJ'de 70-85-100'lere tekabul ediyor. BAe uçağın üretim hakkını birkaç yıl önce AVRO şirketine devretti ve RJ regional Jet olarak üretime devam ediyor en son ürünü ise RJX serisi. Özellikle motorda büyük değişiklik var.

Hakan Guven
Bozhan Özsoy
Average User
Average User
Posts: 211
Joined: 19 Aug 2001, 04:09
Location: Turkey
Contact:

Aslında BAe146 ve Avro RJ serileri arasındaki farkları tam olarak bende bilmiyorum. RJ kokpitlerinde EFIS ve FMC kullanımış, BAe146'da ise bütün göstergeler Analog, eski modellerde AutoThrottle bile yok. Bu arada FL280'de .7M ile stall olması bana biraz garip geldi.

FLY THY Operations and Technical Manager
remzi
Junior Member
Junior Member
Posts: 97
Joined: 26 Oct 2001, 03:33
Location: Turkey
Contact:

meraba
belki de high speed stall'ı olabilir pozisyonunu bilmek lazım çok yatış verip dönmeye çalıştıysa ferdi abi, yada ani angle of atak değişimlerinde stall düdüğü öter önemli olan stall ın neticesi ne oluyor, peki o anda mesela kanadı düşürüyor mu ona bakmak lazım. recoveri girişimlerine cevap veriyormu vs vs
iyi günler şimdilik
remzi öztürk
sonradan baktım simulasyon rate 8x diyor sorunun cevabı orda yatıyor olabilir. yukarda dediklerim katlamalı olarak gelişir 8x de..


Edited by - remzi on 05/12/2001 17:59:47
Post Reply

Return to “Training Lounge”