Page 1 of 4

FS2004 PMDG MD11

Posted: 08 Jan 2009, 04:24
by cenks
Bugün Umut ve Murat Kandemir kaptanla incelemeler yaptık ilk sonuçlar gayet olumlu frame dostu, detaylı çok güzel :) tabi tam bir detaylı çalışma olmadı ama bence çözmesi herhalde 7 sene sürer:D

http://www.precisionmanuals.com/priv/pa ... /md11.html



CENK SENKAYA
FlyTHY,PID1843
KÖLN - 1977

Posted: 08 Jan 2009, 06:54
by THY066
Ucak son derece başarılı bir şekilde modellenmiş. Bana göre mükemmel. Manuel'i okuduktan sonra kullanımıda son derece kolay ve rahat. Tek sorun FFR ile uyumsuz olması. Klasik fuel yükleme hatası ve ışıklar aynen PMDG747 oldugu gibi... insallah FFR yi de bir gün bu devlerle uyumlu hale getiririz.

Kemal Tolu
FlyTHY , PID66
Antakya 1967

Posted: 08 Jan 2009, 12:51
by THY45
Kemal'cim,

FFR bunlarla uyumsuz degil, onlar FS ile uyumlu degiller. Her ucakta yeni bellek adreslemeleri kulanıyorlar ve biz de bu adresleri FSUIPCden aliyoruz. FSUIPC ve FS'in standart memory degerlerini kullansalar sorun olmayacak sorun uretici firmanın farklı standartları kullanması.

FlyTHY filosunda olmayan ve standartları kullanmayan her ucak icin FFR da ayri bir onergeler serisi ayarlanması da takdir edersiniz ki zaman ayirmam acisindan mumkun degil.

Tesekkurler,

Ozgur Ozden
FlyTHY, PID045
Ankara, 1974

Posted: 08 Jan 2009, 13:11
by muratkandemir
Cenk Kaptanıma ek :
Dinamikleri ve sesleri açısından çok hoş,ama kullanım olarak biraz üstünde çalışılması gerekecek zira biri şu kadını sustursun :-)

DR.MURAT KANDEMİR

Posted: 08 Jan 2009, 13:11
by delimawi
Şu amcalar bir de NGX i çıkartsalar.
1 Yıldır bekliyorum :(



İlker Değirmencioğlu
FlyTHY, PID 2445
İstanbul, 1977

Posted: 08 Jan 2009, 14:14
by THY066
Sevgili Özgürcüm,

Bu söylediklerin tabiki ışıklar falan için geçerli ancak yakıt doldurma sistemi için geçerli degil, aynı zamanda flap kullanma hızları falanda recorder ile uyumlu degil. Zaten önemli de degil, %99 737 ve A3XX kullanıldıgından kurcalamaya degmeyecek bir durum. Ben sadece ucacakları uyarmak istedim.

Autopilot'u off edince konusmaya baslayan sevgili bayanı tekrar autopilot on ile susturmak mümkün bu arada :) sevgili Kandemir



Kemal Tolu
FlyTHY , PID66
Antakya 1967

Posted: 08 Jan 2009, 15:20
by cenks
quote:Originally posted by muratkandemir

Cenk Kaptanıma ek :
Dinamikleri ve sesleri açısından çok hoş,ama kullanım olarak biraz üstünde çalışılması gerekecek zira biri şu kadını sustursun :-)

DR.MURAT KANDEMİR


Kadını akşama susturmayı deniyelim Murat kaptanım :-) ama uzun zamandır PMDG 737 den sonra keyif aldım değişik bir modelden.Dinamikler gerçekten harika kokpit vs, sesler benim çok hoşuma gitti, Kemal kaptanım bende ingilizce kıt olduğu için biraz zorlanıyorum, kullanımı hakkında bilgi verirseniz seviniriz :-)

CENK SENKAYA
FlyTHY,PID1843
KÖLN - 1977

Posted: 08 Jan 2009, 16:16
by THY066
Aksama musait olursak beraber ucus yaparız Cenk Kaptanım...tabi benim önce Boston'a inmem gerek.

Kısa kısa kafanıza takılan varsa birsey cevaplayayım. FMS girisinde bir iki püf noktası var bide autopilot kullanımında...ondan gayrısı kaymaklı kadayıf zaten :)

Kemal Tolu
FlyTHY , PID66
Antakya 1967

Posted: 08 Jan 2009, 18:47
by THY2
Akşama bende MD11 derslerine katılmak istiyorum bi sakıncası yoksa.:D

Bir zamanlar DC10 ile INS montajlı panelle uçuş yapardık ve ben bu serinin büyüklüğüne, gücüne ve motor seslerine hastayımdır. MD yerine DC varyasyonu tercih ederim gerçi DC paneli daha "old school" olduğu için ama olsun, kaliteli add-on ile uçmak ayrı bir keyif.

Bu arada FFR bu devi anlamasın, cidden güzel ise ben ne yaptığımı bildikten sonra -500 puan cezaya razıyım. [;)]



Bülent Akbay
FlyTHY, PID002
Istanbul 1973

Posted: 08 Jan 2009, 18:55
by Cpt.Basar
Selam Abilerim , Arkadaşlarım ;

Uçak gerçekten güzel fakat ben THY Fleet'inde bulunan DC-10 kullanmak istiyorum fakat hangi firma yapıyor bir türlü bulamadım.
En iyi Dc-10'u nereden bulabilirim ?

MD-10 Super 1 indirdim.gerçekten o da güzel bir uçak fakat DC-10 biraz daha eski bir model yanılmıyorsam.Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz ?

Başar BARIN
FlyTHY, PID3391
Istanbul - Çorlu, 1985
Industrial Engineer, Student Pilot of FlyTHY

Image

Posted: 08 Jan 2009, 19:17
by cenks
quote:Originally posted by THY066

Aksama musait olursak beraber ucus yaparız Cenk Kaptanım...tabi benim önce Boston'a inmem gerek.

Kısa kısa kafanıza takılan varsa birsey cevaplayayım. FMS girisinde bir iki püf noktası var bide autopilot kullanımında...ondan gayrısı kaymaklı kadayıf zaten :)

Kemal Tolu
FlyTHY , PID66
Antakya 1967




Sağolun kaptanım, akşam olsada eve gitsek artık :D

CENK SENKAYA
FlyTHY,PID1843
KÖLN - 1977

Posted: 08 Jan 2009, 19:24
by THY066
yalnız yedigim cezalar neredeyse sayfaya sıgmayacak bilginize. Bir tek hata vardı aslında(mecburen atc high speed yaptı) 250+ under 10000'...valla benimde umrumda degil de, karizmayı cizdirmeyelim maksat :D:D

Saat 10:30 gibi yetismege calisacam aksama...SQ THY voice'te bulusuruz arkadaşlar, araya 737ler girmesin yalnız[;)]

Kemal Tolu
FlyTHY , PID66
Antakya 1967

Posted: 08 Jan 2009, 19:29
by Alphaville
Cenk kaptanım,

Sen ve Murat Kandemir hoca ile birlikte dün gece saat 2 de kurduk teyyareyi, sabahtan beri eve gitsemde uçsam diyorum. :) Kemal hocamın bahsettiği püf noktaları öğrensekte uçursak bu güzel tayyareyi :). Kemal hocam zaten etüd etmiştir. Istanbul-Boston uçuşunda :)

Image

Posted: 08 Jan 2009, 19:40
by THY2
quote:Originally posted by Cpt.Basar

Selam Abilerim , Arkadaşlarım ;

Uçak gerçekten güzel fakat ben THY Fleet'inde bulunan DC-10 kullanmak istiyorum fakat hangi firma yapıyor bir türlü bulamadım.
En iyi Dc-10'u nereden bulabilirim ?

MD-10 Super 1 indirdim.gerçekten o da güzel bir uçak fakat DC-10 biraz daha eski bir model yanılmıyorsam.Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz ?

Başar BARIN
FlyTHY, PID3391
Istanbul - Çorlu, 1985
Industrial Engineer, Student Pilot of FlyTHY

Image



Sevgili Başar,

DC10 Mcdonnel Douglas Co. firması tarafından 1970 den 1988 yılına kadar üretildi, firma üretimde kalmak için bazı kusurları olan bu modeli güncellemek için 1980 lerin başında çalışmalara başladı. Bu arada MD firmasının Boeing ile birleşimi gerçekleşti ve DC serisi uçaklar kanatlara winglet takılması, gövdede bir iki değişiklik, motorların değiştirilmesi ve kokpitin yenilenmesi ile DC10 den doğdu. DC10 2 pilot 1 mühendis tarafından uçurulurken MD11 2 pilot ile uçurulabilen bir uçak oldu. 2000 e kadar üretimi yapıldı. Bu arada Fedex elindeki DC10 leri Boeing ile anlaşarak kokpitlerini yenilemek suretiyle MD11 lere benzetti Bu modelde MD10 adını aldı. Ancak sadece FEDEX e özeldi.

Umarım yeterlidir ve yanlışım yoktur :)

Selamlar.


Bülent Akbay
FlyTHY, PID002
Istanbul 1973

Posted: 08 Jan 2009, 21:52
by Cpt.Basar
Çok teşekkür ederim Bülent Kaptanım bilgiler için.

Sağolun tekrardan

Başar BARIN
FlyTHY, PID3391
Istanbul - Çorlu, 1985
Industrial Engineer, Student Pilot of FlyTHY

Image