Page 1 of 3
LEVEL-D 767 !!!!!!!!!
Posted: 30 Apr 2007, 14:13
by THY1834
Yşgüzarlık ettim,ne güzel addon A 320 ve B 734 ile uçarken gittim level-d 767 kurdum!Kurmaz olaydım :Dilk kalkışta a/p i açamayıp rezil oldum[xx(]Hemde LTBA_APP açıkken!!!![:(!]
Bu uçak gördü?üm kadarıyla inanılmaz gerçekçi.
Genç kardeşlerimin arsında LEVEL-D 767 yi kullanan çözmüş olanlardan istirhamım bu uça?ın apu starttan başlamak üzere FMC programlamasına kadar örne?in bir LTBA-LTAC uçuşuyla kısa bir örnekleme vermesi mümkün mü?
?imdiden teşekkürlerimi iletirim.
Adem BÜRCÜ THY1834
Posted: 30 Apr 2007, 21:06
by cthulhu
Adem hocam yanlış hatırlamıyorsam o devasa manual'in içinde(160 sayfa falandı galiba) örnek uçuş vardı...
Posted: 30 Apr 2007, 22:59
by Yenici
Adem kaptanım, anladığım kadarıyla seninle aynı zamanda geçmişiz level-d 767 ye. Ben de şu anda onunla ilgileniyorum ve vazgeçmez bir PMDG ci olarak olarak şunu söyleyebilirim ki, eğer beni PMDG den alıkoymuşsa, daha birçok kişinin canını yakacak bu uçak:D Bununla ilgili bir eğitim videosu olduğunu biliyorum. Elime geçince size gönderirim.
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
Posted: 01 May 2007, 04:57
by THY1125
Adem kaptan şu checklist i baştan sona uygularsanız sorunsuz kırımsız uçarsınız :
http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=63786
---------------
Buğra Oğuzülgen / TK1125
http://virtual.planepictures.net/search ... $oguzulgen & VPP.net Co-Administrator

Posted: 01 May 2007, 19:28
by THY1834
BİRDE UÇSAK

:D:D
En son LTAC-LTBA deneyeyim dedim VOR to VOR gitmek zorunda kaldım.
eeeeeeeeeee
Azimle deficiation taşta perforation

:D:D
BA?ARACA?IZ

:D:D:D:D
Adem BÜRCÜ THY 1834
Posted: 01 May 2007, 21:21
by THY27
Merhabalar
İsteyenlere benim çoook beğendiğim ses ve kanat goruntu dosyalarını gönderebilirim.cem@deg.com.tr ye mail atarsanız yollarım:)
Sevgilerimle
Posted: 01 May 2007, 22:28
by Yenici
Cem hocam, mail adresinde bir yanlışlık var gibi. Benim adresim orada mevcut. Bana da rica etsem gönderebilirmisin. ?imdiden teşekkürler.
EDİT: Bu arada şunu da belirteyim, bu ses dosyalarındaki flap sesinin orjinali kadar gerçekçi olmadığı söyleniyor forumlarda. Siz nasıl buldunuz?
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
Posted: 02 May 2007, 00:52
by THY27
cem@deg.com.tr
flap dosyalarını degiştirmedim onları aynı bıraktım benim yollayacagım dosyada ayıklanmış hali var.
sevgiler
Posted: 03 May 2007, 00:15
by 1219
Merhaba Adem abi,
Bende birkaç tane eğitim dökümanı var. İstersen mail atabilirim.
semreatay hotmail nokta com
Emre ATAY
THY6219
Posted: 03 May 2007, 03:07
by THY1679
Emre dostum aynı dokümanlardan bana da atarsan çok sevinirim..?imdiden teşekkürler
erdemarikan194@yahoo.com
Erdem ARIKAN
THY6679
LIFE IS SIMPLE...EAT...SLEEP...AND FLY
Posted: 03 May 2007, 19:35
by Yenici
Konu Level-D 767 olunca böyle bir eğitim dökümanına ihtiyaç kaçınılmaz oluyor. Emre kaptan, bana da gönderirseniz sevinirim. ?imdiden teşekkürler...
virtualcaptainpilot@hotmail.com
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain
Posted: 05 May 2007, 00:15
by 1219
Hepinize gönderdim arkadaşlar. Umarım ulaşmıştır.
Emre ATAY
THY6219
Posted: 05 May 2007, 02:52
by razorseal
LDS 767 ucmak o kadar kolay degil

bence ucak ne kadar zorsa, benim icin o kadar eglenceli
eger LDS 767 gibi ucurulmasi imkaansiz ucak ariyorsan Leonardo Maddog 2006, PMDG 747/737 bol bol eglence
Emir Yildiz
Commercial FAA Pilot
Posted: 05 May 2007, 07:21
by cougar
Aslinda 763 o kadar da zor bi ucak degil, sadece boeing'e ali$ik olmak lazim daha sonrasi kolay checklist'ler ayni zaten.
Ama sonucta ucu$ dinamikleri konusunda
1. PMDG 738
2. LevelD 763 derim
ikisiyle de cok egleniorum $u anda acikcasi.
PPL&CPL&ATPL Student

Posted: 05 May 2007, 09:22
by Yenici
Aslında uçağın zor olmasından ziyade gerçekçiliği önemli. Cessna da kolay bir uçak ama bana hep zevk vermiştir. Ama işin içine gerçekçiliğin yanında uçuş dinamikleri girdiğinde, o zaman birçok uçak eleniyor malesef. Gerçekçilik konusunda PMDG 737 serisi ne yazıkki sınıfta kalıyor. Çünkü bu uçaklarda ne kadar checlistler ayrıntılı da olsa, cheklistin bir aşamasını atladığınızda uçak yine normal fonksiyonlarını yerine getirebiliyor (istisnalar dışında). İşte burada Level-D 763 tercih nedeni oluyor. Uçuş dinamiğinin çok iyi olmasıyla beraber bu özelliği, bu uçağı bir numara yapıyor. Checklist aşamalarında bir atlama olduğunda muhakkak bir yerlerden bunu belli ediyor ve baştan kontrol etmek zorunda kalıyorsunuz. Bence tek eksiği, virtual cockpit daha başarılı yapılabilirdi. PMDG747 nin zevkli olduğuna katılıyorum.
A.Önder Yenici - TK497
flyTHY, Check Captain