Page 2 of 2

Re: 777 acceleration

Posted: 04 Sep 2009, 16:34
by THY3564
Hakan hocamın verdiği bilgilere ben de katılıyorum.
hepimizin bildiği gibi havacılıkta her uçuş kendi dinamikleri içerisinde değerlendirilmeli. arka arkaya kalkış için sıra bekleyen THY ye ait iki 737/800 ün aynı şekilde ve süratte kalkacağını kesin olarak söylemek doğru olmaz. her şeyi geçin tüm şartlar aynı olsa bile sol önde oturan her kaptanın uçuş için kendi stili uçağı kullanma şekli vardır.

sıkıysa Van Ferit Melen Havalimanında, dolu bir 737800 ü kaldırın bakalım, kalkıyor mu :D başaran olursa haberim olsun.....:)

Re: 777 acceleration

Posted: 04 Sep 2009, 19:25
by THY3549
Hakan hocama bende katılıyorum, her ne kadar sanalda Ulaş kaptanın söylediği gibi her pilotun kendine has stili olsada sanal ile gerçegi birbirinden ayırmak gerek.
sıkıysa Van Ferit Melen Havalimanında, dolu bir 737800 ü kaldırın bakalım, kalkıyor mu başaran olursa haberim olsun.....
Kaptan denemedim ama trim ayarlarından kaldırmak mümkün gibime geliyor.Bir deneyeceğim bu arada Siirt ve ona benzer kısa meydanlarıda eklemeliyiz.

Kerem Yıldız kaptanla sefere cıktıgımız dönemde (Kuzey, Güney Amerika) unutamadıgım bir pist var SLLF La Paz, Bolivia 'da.Meydanı hatırlayamadım şimdi bakmam gerek fakat müthiş bir rakımda idi :o ve ilk denemede pist uzun olmasına ragmen takaatı düşük kaldı (738), haliyle motorlara giren oksijen miktarı pek yogun olmadıgından sanırım pek hesaba katmamıstım :shock: ancak ikinci denemede kalkabildim oda pistin sonunda. :lol: İlginç tecrubeydi.Meydan kodunu bulabilirsem yazarım arkadaslar.


Saygılar.


Bahsi geçen meydan bulunmuştur.SLLP , Alt:13310 :swear:

Re: 777 acceleration

Posted: 04 Sep 2009, 20:28
by delimawi
Yanlış mı hatırlıyorum, BOEING in yüksek rakımlı meydanlarda operasyon yapan havayolları için bir performans modifiye kiti mi ne vardı ...