Posted: 22 Jan 2007, 10:01
Cok cok basit bir yontem onericem, herhangi bir electric routing'ini hesaba katmadan, havalandiktan sonra overhead panel'dan ucaktaki elektrigi kontrol edin eger ki 12V hatta 9V civarina du$erse APU'yu cali$tirin ve bir sure cali$masini saglayin, o zaman overhead panel'da voltajin arttigini goruceksiniz. Eger buna ragmen artmiyorsa o zaman sorun vardir.
Eger ki artiyorsa o zamanda routing'le ilgili bir sorun oldugu belli olur o zamanda ona gore bir cozum yolu buluruz.
quote:Originally posted by MeV
Fatih hocam dün gece söylenenleri yapıp battery problemini çözdüğümü düşünerek uçuşa başladım ama yine aynı sorunlar devam etti[:(] ama bu sefer ctrl+g yle uçuşu yarım bırakmadım sağ salim inişi tamamladım[;)].Hatta bu sefer son yaklaşmadayken heralde elektrik kaynağını baya bir tüketmişim ki kokpitteki bütün uçuş aletleri off oldu.Acaba nerde hata yapıyorum.Oral hocam da o sırada LTBA_APP da görev yapıyordu.Kendisine msg attım ama trafik yoğun olduğu için kendisine soramadım.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mevlüt ?İRVANLI
PPL&CPL&ATPL Student

Eger ki artiyorsa o zamanda routing'le ilgili bir sorun oldugu belli olur o zamanda ona gore bir cozum yolu buluruz.
quote:Originally posted by MeV
Fatih hocam dün gece söylenenleri yapıp battery problemini çözdüğümü düşünerek uçuşa başladım ama yine aynı sorunlar devam etti[:(] ama bu sefer ctrl+g yle uçuşu yarım bırakmadım sağ salim inişi tamamladım[;)].Hatta bu sefer son yaklaşmadayken heralde elektrik kaynağını baya bir tüketmişim ki kokpitteki bütün uçuş aletleri off oldu.Acaba nerde hata yapıyorum.Oral hocam da o sırada LTBA_APP da görev yapıyordu.Kendisine msg attım ama trafik yoğun olduğu için kendisine soramadım.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mevlüt ?İRVANLI
PPL&CPL&ATPL Student
