Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Help Center For New Turkish Virtual Pilots. Questions about connection, online flying, and training.

Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby THY3537 » 29 Sep 2011, 08:39

Herkese merhabalar,
Bende mi oluyor bu sorun yoksa sizlerinde basina geldi mi yada fark ettiniz mi bilmiyorum ama, yaklasik 250NM lik bir ucusta bile depolar arasi fark ortalama 400-600 lbs oluyor.
Ucagin sag motoru sol motorundan daha az yakit harciyor. Ucus boyunca surekli yakit esitlemek icin ugrasiyorum.
İlginc tarfi da su, cross feed yapmama ragmen ayni depo hep eksiltiyor. Yani diger depoda yakitin daha az kalmasi gerekirken ayni depo her iki yakit valf secimine ragmen fazlaca miktarda yakiti eksiltiyor. Bilmem anlatabildim mi :)

Bu arada yaklasik 4 saat suren bir ucusa ciktigini dusunurseniz bu fark 2000 lbs nin uzerine cikacaktir muhtemelen.
User avatar
THY3537
VIP Member
 
Posts: 431
Joined: 05 Feb 2009, 19:48
Location: Turkey
Name: Uğur BİLGİN
City: Ankara
PID: 3537
Vatsim ID: 1084376
Skype: thy3537

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby kozgur » 29 Sep 2011, 10:41

Fark APU'dandır. APU normalde sol kanattan yakıt kullanıyor. APU'yu motor çalıştırma sonrası kapatmalısınız. Kaldı ki, motor çalıştırma öncesi ramp süreniz uzun ise ground power kullanabilir, veya uçuş sırasında, oluşan bu dengesizliği yakıt pompalarını kapatıp denge sağlanınca geri açarak çözebilirsiniz.
kozgur
Junior Member
 
Posts: 68
Joined: 19 Jun 2011, 12:22
Name: Kağan Özgül
PID: 3068

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby THY3537 » 29 Sep 2011, 11:34

Sanirim buna 1 kez dikkat ettim ama bu aksam tekrar bakacagim.
Tesekkur ederim... :clap:
User avatar
THY3537
VIP Member
 
Posts: 431
Joined: 05 Feb 2009, 19:48
Location: Turkey
Name: Uğur BİLGİN
City: Ankara
PID: 3537
Vatsim ID: 1084376
Skype: thy3537

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby THY3537 » 29 Sep 2011, 22:22

Sorun çözüldü teşşekkürler kaptanım...
Apu açık kaldığı için dünyanın yakıtını harcıyormuş!
:rofl: :rofl: :rofl:
User avatar
THY3537
VIP Member
 
Posts: 431
Joined: 05 Feb 2009, 19:48
Location: Turkey
Name: Uğur BİLGİN
City: Ankara
PID: 3537
Vatsim ID: 1084376
Skype: thy3537

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby THY3061 » 30 Sep 2011, 07:08

THY3068 wrote:motor çalıştırma öncesi ramp süreniz uzun ise ground power kullanabilir


kaptanım ground power'ı nasıl kullanabiliyoruz fsx'te?
Fatih SERPEN
ATPL(A) Frozen
B-737NG
User avatar
THY3061
Average User
 
Posts: 202
Joined: 05 Jun 2011, 20:20
Location: Kocaeli
Name: Fatih SERPEN
City: Kocaeli
PID: 3061
Vatsim ID: 1194888
Skype: fatihserpen

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby kozgur » 30 Sep 2011, 10:06

Üstteki menüden Addons - IFLY altından ground power enable edilerek kullanılıyor IFLY'da.

Ek: Park freni set edilmiş ve uçak duruyor olmalı. Yoksa menü disable gelir.
kozgur
Junior Member
 
Posts: 68
Joined: 19 Jun 2011, 12:22
Name: Kağan Özgül
PID: 3068

Re: Ifly 737-800 ile Ucan Arkadaslara Bir Sorum Olacak

Postby THY3061 » 30 Sep 2011, 20:09

ok, ben default uçaklarda da var sandım...
Fatih SERPEN
ATPL(A) Frozen
B-737NG
User avatar
THY3061
Average User
 
Posts: 202
Joined: 05 Jun 2011, 20:20
Location: Kocaeli
Name: Fatih SERPEN
City: Kocaeli
PID: 3061
Vatsim ID: 1194888
Skype: fatihserpen


Return to Training Lounge

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests