Page 3 of 3

PostPosted: 01 Jun 2009, 13:54
by THY3716
Herkese selam olsun,
yukaridaki bilgiler cok faydali oldu. Emegi gecenlere tesekkurler. Ben de bir iki ekleme yapmak isterim. Sahsen PMDG degil fakat LDS 767 kullaniyorum. Fakat FMC programlama mantigi ayni. Arkadaslar, ILS inisi olmayan, veya ruzgardan dolayi meydan turu gerektirip de FMC de kayitli olmayan yaklasmalar var ya, cogunlukla manuel larak yapiyordum bunlari. Fakat sonradan 767 nin soyle bir ozelligini farkettim. Route uzerine LEGS cizerken illa VOR radyali gerekmiyor. Ornegin NDB ler icin de radyal ve mesafe girilebilir. Havaalanlari icin de radyal ve mesafe, Intersectionlar icin de radyal ve mesafe girilebilir. Orn...: PETAR055/25 ...: Yani PETAR in 55 derecesinde 25 nm mesafe. size muhtemelen PET01 gibi bir nokta ismi verecektir. Bu sistematigi kullanarak LOWI (Innsbruck) gibi son derece sakat bir meydana offline olarak RTT yaklasmasi le (Rattenburg) 08 pistinden sadece irtifa ve hiz ayarlamasi ile yaklastim. Joystick i elime aldigimda pist zaten oldugu gibi karsimdaydi. Yani LOWI ye dogudan yaklasip sol trafik ruzgar alti ile batidan indim. Chartlari iyi degerlendirmek yeterli oluyor. PMDG de deneyip ayni hususlarin yapilabilirligini bildirirseniz sevinirim.

Bahadir ALKES
FLYTH, PID3716
İstanbul 1976

Re: Faydalı bilgiler - 1

PostPosted: 04 Aug 2009, 18:50
by THY1789
Herkese merhaba!Yukarıdaki uygulamaları custom waypoint entry vs.AIRBUS ların FMC sinde de yapmak mümkün mü?Teşekkürler,herkese iyi ucuslar.

serhan tüzemen
FLYTHY 1789

Re: Faydalı bilgiler - 1

PostPosted: 04 Aug 2009, 20:24
by THY066
Serhancım,

IST/356/7 örnegini baz alarak yapabilirsin.

Re: Faydalı bilgiler - 1

PostPosted: 05 Aug 2009, 09:38
by THY1789
Kemal kaptan tesekkürler,deneyeceğim.Herkese iyi ucuslar :)

serhan tüzemen
FLYTHY 1789