sevgili kaptanlarim,ben bu sorunu cok s*k yasiyorum,dun yine basima geldi.LTBA-LTAI ucusumda ucusu takiben KUMRU1G starini kullandim.AYT GEY uzerinden arch'a girmek uzereydim ki VNAV disconnected oldu,unachievable oldugu icin.
kalktiktan sonra init ref'den 40 flap'i seciyorum,fmc ona gore hiz ve yuksekligi predict ediyor fakat bu paş'i bir turlu tutturamiyor.eger yardim edebilirseniz sevinirim
birde birsey daha sormak istiyorum.kalkis icin fmc programlandiginda inilecek alanda hangi runway'a inilecegi biliniyor mu? acil bir durum aninda runway degisikligi fmc'ye tekrar nasil programlaniyor (leg page'den silinerek mi?) yada acil birsey oldu,en yakin alana inilmesi gerek,bunun programlanmasi nasil yapiliyor.
bu uzun sorularla siktigim icin sizleri uzgunum ama dun ucarken bi arkadasim bursa uzerinde,yaklasik FL220'deyken bana bursaya inebilirmisin dedi,denedim,beceremedim,beceremedigim gibi alani da bulamadim,bastim LNAV-VNAV ver elini antalya:) bu sorunu cozmeme yardimci olursaniz sevinirim
Serden NAYIN
Pilot ID: 2168