Page 4 of 5

PostPosted: 06 Jun 2008, 20:11
by THY2847
Hakan kaptan TRVACC'nin verdiği rotada dediğiniz gibi bir sorun var.Ben de bazı rota değişikliği yaparak uçmaya planlıyordum ki sizin maili gördüm.En son verdiğiniz rotayı fsroute'da kontrol ettim bir sorun yok gibi görünüyor ben de büyük ihtimalle bu rotayı kullancam. Bu arada havalimanına gitme vakti de gelmiş ancak yetişiriz İstanbul trafiğinde:D

quote:
Originally posted by KHakans

Arkadaşlar benim Vroute Trvacc rotası için onay vermiyor, sizler de kontrol edebilirmisiniz?
FENER UA16 VADEN UL615 AOSTA UZ637 BANKO
Verification result: WARNING: Could not connect LB/VADEN and LI/AOSTA with awy UL615


Onun yerine bu rotayı veriyor, ne yapacağız?

FENER UA16 VADEN UL610 UTEKA UW20 IBISI UL5 VEBAR UL615 ROTAR UM167 CHI UM859 BOA UW95 TZO UL982 SRN UL615 AOSTA UZ637 BANKO


Image
;Image



Sami Aselcioglu
THY/2847

PostPosted: 06 Jun 2008, 20:48
by THY066
Rotayı bir de şu sekilde deneyiniz.

LTBA SID FENER UA16 VADEN UL610 LUKOV UL615 AOSTA UZ637 BANKO STAR LSGG

Kemal TOLU
1967/LTDA

PostPosted: 06 Jun 2008, 22:01
by THY066
arkadaslar kulladıgınız vroute programının airac cycle'ını kontrol edin ileriki ucus planlamalarınız icin

Kemal TOLU
1967/LTDA

PostPosted: 07 Jun 2008, 00:44
by THY066
Cok keyifli bir ucus oldu. Basta fikir sahibi Sami Bey olmak üzere katılan tüm pilot arkadaslara tesekkürler. Yarında yenersek dondurmam gaymak :)

Kemal TOLU
1967/LTDA

PostPosted: 07 Jun 2008, 00:52
by Deha BOZKAYA
Başta Sami Bey olmak üzere,destek veren ve katılan herkese teşekkür ederim,çok keyifli ve anlamlı bir event oldu.Eğer yenersek,buradan da Lizbon'a uçalım derim :D.

Deha BOZKAYA PID:2719[img=left]http://www.euro-book.net/indicator/2/deha.png[/img=left]

PostPosted: 07 Jun 2008, 01:11
by 976
neredeyse 2 yıl aradan sonra, ilk yurtdışı uçuşum oldu.. çok keyifliydi. katılanlara teşekkür ederim.

Mehmet Ali Rende
THY976
1982/KMIA

PostPosted: 07 Jun 2008, 01:14
by TK212
Sevgili Tolu,
Verdigimiz slot time'ler belirli fixlerden gecis zamanlariniz bu noktalardan verilen zamanlardan +/- 3 dakika ile gecmeniz gerekir, suratinizi ona gore ayarlayacaksiniz.
Verdiginiz ornekte ise verilen SLOT TIME 19:05z size kalkis zamani slotu olarak verilmis.Taxi veya push back zamani icinde verilebilir.
Ornegin LTBA da Klerans istediniz saat 15:00z size
"Clear to destination as filed via BIG1K initial FL090 sq 7441 Slot time 15:22z" dedi.
Siz 15:22z de kalkacak sekilde pushback, start up ve taxi zamanlarini ayarlamaniz gerekir. Slot'u kacirisaniz yeni slot verir bu da en az bir 30 dakika sonrasi olur. Bu kalkis slotu uygulamasi daha cok USA ve Canada da vardir, kalabalik meydanlarda.
Bizde daha ziyade Avrupaya giden ucaklara BABIT noktasi icin SLOT time verirler zira burada bir cok airway cakisiyor.
Ama bir kere Istanbul Yesilkoyde LGKR'ye ucarken bana da kalkis slot'u vermisti kule ama cok uygulanan bir sey degil Yesilkoyde.
Sevgiler

Hasan Unsac
IFR CPL MEL
TRVACC Sen.Controller
FlyThy212
hunsac@trvacc.org

PostPosted: 07 Jun 2008, 01:42
by THY066
Açıklamalarınız için teşekkürler hocam

saygılar

Kemal TOLU
1967/LTDA

PostPosted: 07 Jun 2008, 01:53
by neco
Merhaba Arkadaşlar 1 saat cenevrede havada dolaştım sonunda beni kabul ettiler inat ve azimle bekledim. güzel bir deneyim oldu. keşke sesli uçsaydım dedim aama birazda çekindim. herkese teşşekkür.


Sevgiler

Necmi Arusoğlu
THY6373

PostPosted: 07 Jun 2008, 02:03
by THY2847
Arkadaşlar ben de katılım ve desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.Benim için de Milano kontrolle olan iletişim kopukluğu hariç çok keyifli bir uçuş oldu.Yağmurlu bir havanın da olması uçuşa ayrı bir zevk kattı diye düşünüyorum.Bu arada Deha kaptanın dediği gibi yarın gelecek olan muhtemel bir galibiyetle Lizbon!a uçabiliriz o neden le Yeşilköy'e hemen dönmeyin derim.Arkadaşlar bu arada organize edelim dönüşü de birlikte yapalım derim çok keyifli oluyor.:)

Sami Aselcioglu
THY/2847