6:00
FANTASTIC LANDINGS
-
- Senior Member
- Posts: 255
- Joined: 11 Apr 2009, 01:03
- Name: Fatih Çevik
- City: Istanbul
- PID: 3817
- Vatsim ID: 1104588
- Skype: fatihcewik
- Location: Turkey
- Contact:
big bossburcuarmagan wrote:3:00'da inen şeyin ne olduğunu çözemedim devekuşu gibi bir evrim mi
Fatih CEVIK
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
The engine is the heart of an aeroplane, but the pilot is it's soul.
-
- VIP Member
- Posts: 1193
- Joined: 17 Aug 2007, 09:17
- Name: İlker Değirmencioğlu
- City: Istanbul
- PID: 2445
- Vatsim ID: 1011091
- Skype: seased
- Location: Turkey
O dreamlifter ...
http://www.airliners.net/photo/Boeing-( ... 1834154/M/
"Boeing has modified three B747-400s into Large Cargo Freighters (B747-400LCFs) to carry aircraft parts for the the B787 Dreamliner project."
Onun airbus olanıda var; Beluga ...
http://www.airliners.net/photo/Airbus-I ... 1743835/M/
"The Airbus A300-600ST (Super Transporter) or Beluga is a version of the standard A300-600 wide-body airliner modified to carry aircraft parts and over-sized or awkward cargo."
Tabi her zaman olduğu gibi airbus olanı daha çirkin bence ...
http://www.airliners.net/photo/Boeing-( ... 1834154/M/
"Boeing has modified three B747-400s into Large Cargo Freighters (B747-400LCFs) to carry aircraft parts for the the B787 Dreamliner project."
Onun airbus olanıda var; Beluga ...
http://www.airliners.net/photo/Airbus-I ... 1743835/M/
"The Airbus A300-600ST (Super Transporter) or Beluga is a version of the standard A300-600 wide-body airliner modified to carry aircraft parts and over-sized or awkward cargo."
Tabi her zaman olduğu gibi airbus olanı daha çirkin bence ...
FlyTHY IT Manager
-
- Average User
- Posts: 217
- Joined: 28 Jan 2009, 21:22
- Name: Ufuk Sasmaz
- PID: 2286
- Skype: usasmaz
- Location: Ankara
Bu arada dreamlifter uğramasa da buralara beluga 3-4 ayda bir TAI ye geliyor A400M parçaları almaya...Gürsel abi zamanını öğrenirse Akıncıya(LTAE) yakın köylerden birinden spotlanabilir,ama sonra jandarma yada inzibata falan yakalanırsanız ben bişi bilmiyorum onu baştan söyliyimdelimawi wrote:O dreamlifter ...
http://www.airliners.net/photo/Boeing-( ... 1834154/M/
"Boeing has modified three B747-400s into Large Cargo Freighters (B747-400LCFs) to carry aircraft parts for the the B787 Dreamliner project."
Onun airbus olanıda var; Beluga ...
http://www.airliners.net/photo/Airbus-I ... 1743835/M/
"The Airbus A300-600ST (Super Transporter) or Beluga is a version of the standard A300-600 wide-body airliner modified to carry aircraft parts and over-sized or awkward cargo."
Tabi her zaman olduğu gibi airbus olanı daha çirkin bence ...
-
- Average User
- Posts: 217
- Joined: 28 Jan 2009, 21:22
- Name: Ufuk Sasmaz
- PID: 2286
- Skype: usasmaz
- Location: Ankara
Öndeki uçak V1 "decision" speed geçtiği için artık kalkmış olarak kabul edilir ve daha pistte koştururken inen uçak da decision altitude a gelmeden iniş izni verilmiştir sanıyorum,buradaki tehlike eğer inen uçak pas geçerse pişti olurlar ama işte gerçek havacılıkta "hocam sesiniz gelmiyor" "tamam birazdan dönüyoruz söylediğiniz uçuş başına" yada geri okuma yapılıp 10 sn sonra uygulanması durumu olmadığı için direk risksiz ve limitler içinde bir operasyon oluyorTHY2363 wrote:6:00'da ki pilotların değil kontrolörün eli öpülür:) 737'ye kalkış izni verdikten sonraki sözü;
"** kaç kaaç kaççç geliyor MD" falan oldu herhalde :twisted:
Ben birkaç kere bunu sanalda uyguladım trafiklere ama gelen ve giden trafiğe ne yalan söyliyim güvenmiyorsam veya pilotajını bilmiyorsam hiç denemeye kalkmadım bile...Bizim tecrübeli kaptanlarımızdan da denk gelenler vardır...Bu operasyonda esas kritik olan kalkan trafiğin kalkışa ne kadar hazır olduğu,kalktıktan sonra arkadakinin pas geçmesi durumunda ayırım için ne kadar hızlı komutları uygulayabileceğiyken arkadaki trafik de chartlardaki DA dan bir haber,1200ftten itibaren iniş izni almadığı için tutuşup kanalı sürekli meşgul eden ve hatta iniş izninden haberi olmayanlar olabiliyor ki öyle olunca iş daha da karmaşıklaşıyor...
- THY2363
- Junior Member
- Posts: 97
- Joined: 30 Jul 2009, 21:04
- Name: Ahmet Efe YILDIRIM
- City: İstanbul
- PID: 2363
- Vatsim ID: 1004720
- Location: Lyon
THY2286 wrote:Öndeki uçak V1 "decision" speed geçtiği için artık kalkmış olarak kabul edilir ve daha pistte koştururken inen uçak da decision altitude a gelmeden iniş izni verilmiştir sanıyorum,buradaki tehlike eğer inen uçak pas geçerse pişti olurlar ama işte gerçek havacılıkta "hocam sesiniz gelmiyor" "tamam birazdan dönüyoruz söylediğiniz uçuş başına" yada geri okuma yapılıp 10 sn sonra uygulanması durumu olmadığı için direk risksiz ve limitler içinde bir operasyon oluyorTHY2363 wrote:6:00'da ki pilotların değil kontrolörün eli öpülür:) 737'ye kalkış izni verdikten sonraki sözü;
"** kaç kaaç kaççç geliyor MD" falan oldu herhalde :twisted:
Ben birkaç kere bunu sanalda uyguladım trafiklere ama gelen ve giden trafiğe ne yalan söyliyim güvenmiyorsam veya pilotajını bilmiyorsam hiç denemeye kalkmadım bile...Bizim tecrübeli kaptanlarımızdan da denk gelenler vardır...Bu operasyonda esas kritik olan kalkan trafiğin kalkışa ne kadar hazır olduğu,kalktıktan sonra arkadakinin pas geçmesi durumunda ayırım için ne kadar hızlı komutları uygulayabileceğiyken arkadaki trafik de chartlardaki DA dan bir haber,1200ftten itibaren iniş izni almadığı için tutuşup kanalı sürekli meşgul eden ve hatta iniş izninden haberi olmayanlar olabiliyor ki öyle olunca iş daha da karmaşıklaşıyor...
Aynısındann istiyorum Ufuk hocam