A320 Approach Power

Questions, comments; documents about Airbus related products (PSS, Wilco, Aerosoft Xtended and others) ...

A320 Approach Power

Postby vbnick » 05 Feb 2005, 15:06

Arkadaşlar başka bir forumda okurken karşılaştım bendede aynı problem/düşünce vardı. sizinlede paylaşmak ve fikirlerinizi almak isitiyorum..

EGKK 'ya yaklaşırken baya bir rüzgar vardı 272@27knts gibi. Acaba MCDU' nun managed power'i olmadan do?ru power kullanımı nasıl olmalıdır butür durumda.. Ben düşünceme göre biraz daha hız vermek güvenlik açısından daha yararlı olacaktır. A/p ve AŞR zaten iyi bir iş çıkarıyor fakat bunun dışında..

1. Manuel olarak hızı ayarlamak olurmu?. (AŞR off)
2. veya FLAP leri 3 e alıp AŞR'nin otomatik hız artırmasınamı izin vermeliyim?

Bunun dışında AP/AŞR ile güzel bir stall touchdown yaptım..


Saygılar..

TK1128

Kayhan TANRISEVEN

kayhan@turkishbird.com

"LANTIRN - NOCTIS IN DIES" (161. FILO)
vbnick
Average User
 
Posts: 132
Joined: 13 May 2004, 15:16
Location: Turkey

Return to Airbus Fleet

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests